Alle voorstellingen en verhuringen in Junushoff van 12 maart - 1 juni geannuleerd

Ma 23 maart 2020

Als onderdeel van de maatregelen om verspreiding van het coronavirus te voorkomen zijn alle theatervoorstellingen van 12 maart tot 1 juni geannuleerd.

Update: 23 maart 2020

Theater Junushoff ziet zich - door de maatregelen van de overheid tegen uitbreiding van het coronavirus - gedwongen alle voorstellingen en andere activiteiten tot 1 juni te annuleren. Junushoff is tot nader order gesloten.

Via deze pagina houden we u op de hoogte van alle ontwikkelingen en veel gestelde vragen. We geven tijdens deze periode ook kijk-, en luistertips voor in de huiskamer.

Nieuws
Naar aanleiding van landelijke maatregelen om het coronavirus in te dammen vinden er in ieder geval tot 1 juni geen voorstellingen en activiteiten plaats in Junushoff. De voorstellingen worden indien mogelijk verplaatst. Het is momenteel nog onduidelijk of er direct na 1 juni weer gespeeld kan worden. Daarom zullen nieuwe speeldata voorlopig nog niet worden gecommuniceerd. Deze afspraak is landelijk gemaakt in goed overleg met de VSCD (Vereniging van Schouwburg- en Concertgebouwdirecties) en de theaterproducenten.
Op dit moment worden gekochte kaarten niet teruggenomen. Ook worden er geen tegoedbonnen verstrekt. Zodra er meer duidelijkheid is over het verplaatsen van de voorstellingen, plaatsen wij deze informatie op onze website en benaderen wij iedereen die in het bezit is van kaarten actief. Op dat moment krijgen kaartkopers ook informatie over de financiële afwikkeling.

Bereikbaar
De Theaterkassa blijft telefonisch bereikbaar op woensdagen en vrijdagen van 10:00-12:00 uur. Telefoonnummer 0317 465500. We beantwoorden uw e-mail (info@junushoff.nl) zo snel mogelijk. U kunt ons volgen op onze socialmedia-kanalen: Twitter, Facebook en Instagram.

We vragen uw begrip
We begrijpen de strenge maatregelen in het belang van ieders gezondheid. Maar het is natuurlijk een klap voor alle theaters en ook voor Junushoff. We vragen uw begrip in deze uitzonderlijke en moeilijke situatie. Zorg goed voor uzelf en voor elkaar; we kijken uit naar het moment dat we u weer in goede gezondheid kunnen ontvangen!

Veelgestelde vragen
Blijven jullie bereikbaar nu jullie zijn gesloten?
U kunt ons nog steeds bereiken. De Theaterkassa blijft beperkt telefonisch bereikbaar: op woensdagen en vrijdagen van 10-12 uur (0317 465500). Wij beantwoorden uw e-mail (info@junushoff.nl) zo snel mogelijk.

Ik heb kaarten voor een voorstelling die vóór 1 juni plaatsvindt. Wanneer ontvang ik daar bericht over?
Alle kaartkopers van voorstellingen tot 1 juni krijgen zo spoedig mogelijk bericht. Op dit moment zijn wij achter de schermen druk bezig om de voorstellingen zoveel mogelijk te verplaatsen. Het is momenteel nog onduidelijk of er direct na 1 juni weer gespeeld kan worden. Daarom zullen nieuwe speeldata voorlopig nog niet worden gecommuniceerd. Deze afspraak is landelijk gemaakt in goed overleg met de VSCD (Vereniging van Schouwburg- en Concertgebouwdirecties) en de theaterproducenten.

Krijg ik mijn geld terug van mijn gekochte kaarten?
Op dit moment worden gekochte kaarten niet teruggenomen. Ook worden er geen tegoedbonnen verstrekt. Zodra er meer duidelijkheid is over het verplaatsen van de voorstellingen, plaatsen wij deze informatie op deze website en benaderen wij iedereen die in het bezit is van kaarten actief. Op dat moment krijgen kaartkopers ook informatie over de financiële afwikkeling. We hopen op ieders begrip in deze bijzondere situatie.

Gaan de voorstellingen na 1 juni door?
Daar kunnen wij helaas nog geen antwoord op geven. We wachten daarvoor de landelijke maatregelen af.

Met vriendelijke groet,

Loek Buys, Dorien van de Laak

Directie Junushoff

 

Actueel

Winkelmandje

U heeft geen voorstellingen in uw winkelmandje.

Er is iets misgegaan met het laden van dit evenement. Probeer het later nogmaals.